چه درمان مفید برای کنترل رشد کیست کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای کنترل رشد کیست کلیه است

من یک بیمار کیست کلیه هستم و در حال حاضر سطح کراتینین من است تا 1.7 اما بدون هیچ علائم دیگر. من می خواهم به دانستن آنچه که درمان برای کنترل رشد کیست کلیه مفید است؟

در مقایسه با افراد معمولی که کلیه نرمال، سطح کراتینین سرم شما بالاتر است، و این یک سیگنال خطرناک است، چرا بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن پیشرونده است، تنها زمانی که کلیه آسیب دیده به درجه خاصی، شما خواهید دید کراتینین افزایش است. حتی سطح کراتینین است تنها 1.7 اما همچنین نشان می دهد کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است. بنابراین، پیشنهاد من برای پرونده شما است: در مرحله اول، به عنوان کیست کلیه خود را هنوز هم کوچک بدون تاثیر عملکرد کلیه خود را با این حال، اگر شما می توانید راه موثر برای مهار رشد کیست و کیست کوچکتر پیدا کنید، این امر می تواند سود برای عملکرد کلیه خود را. در مرحله دوم، استفاده از برخی داروهای خاص به محافظت از عملکرد کلیه فعلی خود را و همچنین جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه خود را با مهربانی پیشنهاد شده است. در غیر این صورت دیر یا زود، کلیه های خود را به طور جدی آسیب دیده و کراتینین خود را کاملا افزایش خواهد یافت.

چه درمانی برای کنترل رشد کیست کلیه مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چین، آن را می توانید عروق خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست بنابراین ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد. آن را به تکثیر سلول های اپیتلیال مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. هنگامی که فشار داخلی از کیست کاهش یافته است، اندازه کیست به تدریج کوچکتر، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی. چه چیزی بیشتر، کیست بسیار آسان است پس از ناپدید شدن به عود نیست، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. عملکرد کلیه نیز بهتر خواهد بود.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل کیست کلیه خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: